.

 

Paweł Wróbel dyrektorem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych w PZU

dodano: 
23.04.2024
komentarzy: 
0

W kwietniu 2024 roku Paweł Wróbel dołączył do PZU, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych. 

W nowej roli odpowiada za obszary marketingu, sponsoringu, prewencji, komunikacji korporacyjnej oraz wizerunku marki. 

Wróbel był już związany z Grupą PZU w latach 2017-2020 jako dyrektor ds. wsparcia sprzedaży korporacyjnej. 

Wcześniej pracował jako dyrektor zarządzający ds. marketingu i PR w Poczcie Polskiej i Ubezpieczeniach Pocztowych. Był także dyrektorem Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej oraz rzecznikiem prasowym Grupy Generali w Polsce. 

Poprzednio przez siedem lat był związany z BRE Bankiem, gdzie przez dwa lata pełnił funkcję rzecznika prasowego, a przez cały okres pracy na różnych stanowiskach był odpowiedzialny za działania związane z PR-em, w tym komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Paweł Wróbel studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin