12 projektów z Polski znalazło się wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019. The Holmes Report ogłosił listę kampanii, które powalczą o statuetki w XV edycji konkursu.
Pięć polskich projektów zostało wyróżnionych w kategorii The Baltics. Są to: „Hope Country FM” zrealizowane przez MSL Group i Ubisoft Poland, „Głodni pomagania” autorstwa 24/7Communication, Polskiego Czerwonego Krzyża i TheGoodPeople, „IBIS. Tu mieszka muzyka” opracowane przez Public Dialog, Accor Hotels i TheProduction, „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach” agencji Solski Communications i Mastercard oraz „Witamy w zespole McDonald’s” przygotowane przez MJCC i McDonald’s Polska.
W kategorii Multi Country Program szansę na nagrodę ma kampania „Nowe Tygrysy Europy” stworzona przez Clue PR i PayPal.
Agencja 24/7Communication powalczy również o nagrodę w kategorii Web-based business, w której nominowana jest kampania „Facebook Ahoy!” zrealizowana we współpracy z Facebookiem.
Na nagrodę w kategorii Retailers szansę ma z kolei agencja Grayling Poland za rebranding marki Circle K, wcześniej funkcjonującej jako Statoil.
Firma Microsoft Polska i agencja D*fusion communication powalczą o statuetkę w kategorii Technology: Software & Services za projekt „P@ssWord – pierwszy escape room Microsofta w Polsce”.
Ghelamco Poland i Partner of Promotion nominowane zostały natomiast w kategorii Real estate & construction za projekt „Warsaw Spire & Plac Europejski. Stworzone dla wszystkich”.
Nominację w kategorii Measurement and Evaluation otrzymał projekt „Praca Marzeń z EF Education First” stworzony przez Remarkable Ones, Social Leaders i EF Education First.
W kategorii Automotive szansę na nagrodę ma projekt „Electric Explorer African Challenge 2018” zrealizowany przez Lighthouse dla Nissana.
Zwycięzcy EMEA SABRE Awards 2019 zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 22 maja 2019 roku w Battersea Evolution w Londynie. (ak)