TikTok wprowadza opcję automatycznej odpowiedzi na wiadomości dla profili biznesowych – podaje socialmediatoday.com. Teraz w narzędziach Business Suite (dla kont firmowych na TikToku) użytkownicy mogą przejść do „Ustawień wiadomości” i stworzyć m.in. treść powitalną lub automatyczną odpowiedź na podstawie wybranych słów kluczowych – pisze źródło, powołując się na doniesienia eksperta ds. mediów społecznościowych, Matta Navarry.
Źródło: twitter.com/MattNavarra
Źródło: twitter.com/MattNavarra
Czytamy, że wspomniane słowa kluczowe pomogą w odpowiedziach m.in. na często powtarzające się pytania, jak np. te o godziny otwarcia danej firmy. Socialmediatoday.com zauważa, że aktualizacja ułatwi zarządzanie „typowymi informacjami” i pozwoli na łatwiejsze i korzystniejsze utrzymywanie relacji z osobami „z zewnątrz”.
TikTok wymaga, aby wszystkie automatyczne wiadomości z odpowiedziami były sprawdzane przez zespół moderatorów serwisu przed ich uruchomieniem.
Dalej źródło przekonuje, że funkcja ta może okazać się tym bardziej przydatna, że coraz więcej firm chce wykorzystywać serwis w swojej działalności. Czytamy, że opcja powinna być dostępna już teraz, a jeśli nie pojawiła się jeszcze u wszystkich, to nastąpi to niebawem.
Zobacz również: TikTok wprowadzi wkrótce obowiązkowe reklamy personalizowane dla użytkowników
(kd)