piątek, 5 grudnia, 2025

Aktualności

Anna Gajewska szefową zespołu Business PR i Personal Branding w oLIVE media

Agencja integruje działy PR-u biznesowego i personal brandingu. To odpowiedź agencji na „rosnące zapotrzebowanie rynku na komunikację 360”...

HBO Max i Fundacja ITAKA z kampanią społeczną przy okazji premiery serialu „Zabić Miss”

Akcja społeczno-edukacyjna „Stalking Stop!” ma zwrócić uwagę na skalę problemu i realnie wesprzeć poszkodowanych. Inicjatywa towarzyszy premierze serialu dokumentalnego HBO Original „Zabić Miss”, opowiadającego historię Agnieszki Kotlarskiej, który zadebiutuje 17 grudnia.

Imagination Day 2025: 8 lekcji, które marketing i PR musi zapamiętać na kolejny rok

Dwunasta edycja Imagination Day była niewątpliwie zimnym prysznicem dla branży kreatywnej. Nie był to kolejny pokaz case’ów, ale zbiorowy test z pytaniem: czy naprawdę...

San Francisco pozywa producentów żywności za promowanie ultraprzetworzonej żywności

Przedstawiciele miasta twierdzą, że taktyki marketingowe firm takich jak Kraft Heinz czy Coca-Cola są porównywalne do działań przemysłu tytoniowego...

Wielka Brytania uderza w greenwashing. Zakazuje reklam znanych marek odzieżowych

ASA przypomniało, że brytyjski kodeks reklamowy wymaga, aby deklaracje dotyczące środowiska były jasne i „poparte wysokim poziomem udokumentowania”...

Emilia Metryka Social Media Managerką w Social Lama

Emilia Metryka w branży digital pracuje od ponad sześciu lat...

„Mniej szumu, więcej faktów”. Wyborcza.pl rusza z kampanią wizerunkową

Portal zaznacza, że rzeczywistość jest znacznie bardziej złożona, a rzetelne, wysokiej jakości dziennikarstwo jest potrzebne jak nigdy wcześniej...

Kaufland postawił na Fresh Think

Agencja doradztwa strategicznego działająca w ramach Garden of Words Group zapewni obsługę komunikacyjną oraz działania PR w obszarze CSR...

Czy Twoje kampanie są wolne od greenwashingu i wprowadzania w błąd? O tym już 18 grudnia na webinarze IMM

Eksperci opowiedzą o odpowiedzialności marek i osób tworzących treści: jakie mogą być konsekwencje prawne i finansowe komunikacji wprowadzającej w błąd – nie tylko w zakresie ekologii i środowiska...

DDB Warszawa hubem Omnicom Advertising Group. Już niedługo zmieni się w TBWA

Od 2026 roku agencja będzie działać jako hub Omnicom Advertising Group Poland i wspierać wszystkich klientów Omnicom i dawnego Interpublic...

„Rage bait” oksfordzkim słowem roku

Pierwsze znane użycie tego terminu pojawiło się w sieci w 2002 roku na grupach dyskusyjnych Usenetu...

„Pojutrze” wyzwoliło kreatywność. Wybrano laureatów 26. edycji Galerii Plakatu AMS

Tegoroczny konkurs poświęcony plakatowi społecznemu zachęcał twórców do zastanowienia się nad tym, jak może wyglądać świat za chwilę – zarówno w wymiarze społecznym, jak i technologicznym czy środowiskowym…

Jarek Kuśmierski awansował na Creative Leada w WebTalk

Odpowiada za kreacje dla nowych i aktualnych klientów, produkcję foto i wideo oraz wprowadzanie rozwiązań opartych na generatywnym AI...

Australia broni zakazu social mediów dla osób poniżej 16 lat

Rząd twierdzi, że nie ugnie się pod presją firm technologicznych...

Biedronka z karą od UOKiK-u. Za wprowadzanie klientów w błąd zapłaci blisko 105 mln zł

W większości przypadków produkty promocyjne nie były powiązane z tymi, na które klienci otrzymywali voucher...

Warszawski ZTM z kontrowersyjną kampanią. Fundacje społeczne reagują

Druga odsłona akcji „#OswajamyPodróże”, poświęconej zasadom korzystania z ZTM-u, jest promowana kontrowersyjnym plakatem...