Istniejąca od dziesięciu lat marka odzieżowa FemiPleasure ma nową nazwę – FemiStories. Zmieniło się również logo, które ma opowiadać historię marki.
Twórczyniami firmy są siostry Anita i Kamila Nawarkiewicz, które wyjaśniają, że budowanie marki zaczęło się od marzeń z dzieciństwa, pasji do snowboardingu i surfingu.
„Nasze życie składa się z historii, które piszemy każdego dnia. Każda przygoda, każdy uśmiech i każda łza odciskają znak w naszej osobistej opowieści. Nowy branding Femi Stories podkreśla to” – czytamy w komunikacie zamieszczonym na blogu marki.
Siostry podkreślają, że za każdą marką stoją wyjątkowe osoby i niesamowita opowieść. „Przygoda, która rozpoczęła się od kilku bluz stworzonych dla najlepszych przyjaciół, stała się globalną marką z piękną misją i ekscytującą historią, która inspiruje dziewczyny oraz kobiety na całym świecie” – piszą.
Nowy branding oraz nową identyfikację wizualną marki przygotowała agencja Lange & Lange. (mb)