przychody netto (sprzedaż usług) w mln zł: 4,6 (2013) 8 (2014)
fee income w mln zł: 2,1 (2013) 3,7 (2014)
Pozycja Headlines Porter Novelli w tym roku jest wyższa w stosunku do ubiegłorocznego rankingu. Nasza firma od jakiegoś czasu realizuje strategię związaną z odejściem od standardowego pojmowania public relations. Pójście w stronę kompleksowego doradztwa, owocuje w ostatnich latach poprawiającymi się wynikami finansowymi. Nie jesteśmy agencją Public Relations, a firmą komunikacyjną, w związku z tym nasze działania opierają się na dogłębnym zrozumieniu celów biznesowych klienta, jego otoczenia biznesowego, konkurencyjnego i regulacyjnego. Na takiej podstawie możemy zaproponować zintegrowane działania komunikacyjne, które wspierają nie tylko obecność firmy w mediach, ale przede wszystkim ich działania w otoczeniu biznesowym. Klienci potrafią docenić to podejście, rozszerzając zakres działań Headlines i powierzając nam szeroko zakrojone, wielokanałowe kampanie komunikacyjne.
Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli
Wyniki swoich agencji komentują także: Ryszard Solski, Przemek Staniszewski, Łukasz Wilczyński, Sebastian Hejnowski, Norbert Ofmański, Grzegorz Szczepański, Przemysław Mitraszewski i Anna Czaplicka