LoveBrands Relations to nowy podmiot w grupie Grandes Kochonos i agencja strategicznej komunikacji marketingowej, która poprzez działania content marketingowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych wspierać będzie budowę trwałych relacji marek z otoczeniem. Prezesem jej zarządu została Dorota Bieniek-Kaska, była PR Director w Multi Communications.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, LoveBrands Relations wierzy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu ludzkiej twarzy marki czy firmy i wzbudzeniu do niej zaufania poprzez działania wizerunkowe wsparte strategicznym content marketingiem.
Do tej pory – zdaniem przedstawicieli nowo utworzonej agencji – w powszechnym postrzeganiu, ekspertami od content marketingu były agencje PR. Nie zawsze jednak potrafiły one ubrać wygenerowany przez siebie content w atrakcyjną od strony wizualnej formę. W tym właśnie potencjał rynkowy i szansę na rozwój upatruje Grandes Kochonos. „W świecie, w którym najskuteczniejsze okazują się zintegrowane strategie marketingowe, podział na agencje reklamowe, agencje PR, agencje digitalowe i domy mediowe traci swoje uzasadnienie. Po briefach klientów widać, że oczekują oni od agencji większej wszechstronności i zrozumienia dla różnych kanałów komunikacyjnych – także tych społecznościowych” – tłumaczy Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos. „Elementem łączącym te kanały stał się wartościowy, z punktu widzenia odbiorców, content w atrakcyjnym opakowaniu” – kontynuuje.
„W LoveBrands Relations łączymy kompetencje agencji PR, związane z budowaniem relacji z otoczeniem, z kompetencjami butiku kreatywnego oraz know-how agencji digitalowej. Chcemy wpływać na odbiorców zarówno przekazem wizualnym, jak i słowem oraz kierować komunikat niemal personalnie ” – nadmienia Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations. „Firma specjalizować się będzie w działaniach na rzecz marek i firm, które już są „LoveBrands”, ale pragniemy także skierować swoją ofertę do podmiotów, które aspirują do bycia »LoveBrand« w swojej kategorii.”- dodaje.
Joanna Niemiec-Głuszczyszyn, wiceprezes LoveBrands Relations i jej główny strateg (do tej pory Strategy & Development Director w Multi Communications), zwraca także uwagę na inny aspekt działalności nowej agencji :„LoveBrand’em może być nie tylko marka, ale także firma. Na jej wizerunek wpływa to, jak kształtują się jej relacje z klientami, ale też pracownikami, partnerami biznesowymi czy lokalnymi społecznościami. Dlatego naszym klientom oferujemy także doradztwo w zakresie strategii odpowiedzialności biznesu (CSR), komunikację korporacyjną czy employer branding”.
Bieniek-Kaska przez ostatnie 7 lat pełniła w niej funkcję dyrektora departamentu PR, a wcześniej przez 10 lat – dyrektora marketingu i edukacji w Zepter International. Joanna Niemiec-Głuszczyszyn przez ostatnie 4 lata w Multi Communications pełniła rolę dyrektora strategicznego i dyrektora działu consumer communications, a wcześniej przez 4 lata pracowała jako dyrektor działu Brand PR w sieciowej agencji Hill & Knowlton (obecnie H+K Strategies). Obydwie mają doświadczenie w pracy na rzecz takich firm, jak np. ING Życie, Martini, Pepsi, Durex, KFC, Żywiec Zdrój, Okocim czy Grolsch. (ek)