Ponad 90 ekspertów znalazło się w jury konkursu Złote Spinacze 2021. Zgłoszone projekty oceniać będzie sześć grup jurorskich, których przewodniczącymi zostali Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego, Agnieszka Kępińska-Sadowska z Mondelez International, Małgorzata Mejer z Procter & Gamble, Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Łukasz Malczewski z D*fusion communication oraz Mariusz Wawer z 3M.
Jak informowaliśmy, przewodniczącym jury XIX edycji konkursu został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.
Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się są zarówno praktycy i eksperci branży PR, jak i przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
Pierwsza grupa, której przewodniczącym jest Łukasz Malczewski, partner zarządzający w agencji D*fusion communication, oceni projekty z kategorii Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.
Druga grupa jurorska zajmie się z kolei oceną projektów w kategoriach: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność. Przewodniczyć jej będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & Sustainability 3M Poland & East Europe Region.
Pod przewodnictwem Małgorzaty Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej, pracować będzie z kolei grupa trzecia. Ci jurorzy ocenią zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing – branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.
Czwarta grupa, której przewodniczącą została dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX, oceni z kolei projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight (której partnerem jest IMM).
Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden, będzie zarządzać pracami piątej grupy jurorskiej. Ta grupa zajmie się oceną zgłoszeń w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.
Czytaj też: W budowaniu doświadczeń pracowników kluczowy jest dialog. Wywiad z Martą Pokutycką-Mądralą
Szósta grupa pracować będzie pod przewodnictwem Agnieszki Kępińskiej-Sadowskiej, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa ta oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.
Pełna lista jurorów jest dostępna na stronie. Zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy trwają do 2 września w drugim terminie i do 9 września 2021 w trzecim, ostatecznym terminie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.