Znamy zwycięzców IPRA Golden World Awards 2015. Wśród laureatów znalazło się 5 polskich kampanii.
Testa Communications otrzymało nagrodę w kategorii “Consumer PR for an existing service agency” za działania komunikacyjne dla projektu „Zimowy Narodowy”.
Getin Noble Bank doceniono za skuteczną komunikację samoobsługowych oddziałów Getin Point. Firma zdobyła główną nagrodę w kategorii kategorii „Launch of a new service”. Konfederacja Lewiatan i Genesis PR zdobyły nagrodę w kategorii „Public Affairs: agency”. Zwycięska kampania dotyczyła regulacji w prawie zamówień publicznych.
Wśród laureatów znalazła się także agencja Practum Consulting, która otrzymała nagrodę w w kategorii „NGO campaign –agency”. Doceniono ją za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Kampanie te były realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.
Kampania #jestemgraczem, stworzona przez SAROTA PR, wygrała w kategorii „Technology-agency”. Przeprowadzono ją dla producenta kart graficznych SAPPHIRE Technology.
Pełna lista zwycięzców. (mw)