397 – tyle zgłoszeń wpłynęło do XIX edycji konkursu Złote Spinacze. Tegoroczny wynik jest najwyższym w historii konkursu. W tej edycji wydzielono 35 kategorii konkursowych.
Wśród kategorii głównych z największym zainteresowaniem spotkała się kategoria Covid-19 PR response, utworzona w ubiegłym roku w odpowiedzi na sytuację związaną z wybuchem pandemii. Na drugim miejscu znalazła się Kampania społeczna. Spośród kategorii sektorowych najchętniej wybierano kategorię Finanse, a najpopularniejszą kategorią specjalną była Efektywność.
Do kategorii głównych wpłynęło 238 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 106, a do kategorii specjalnych 53 zgłoszenia.
Do 3 października będzie trwać głosowanie 94-osobowego jury, które oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, korzystając z platformy do głosowania online. Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać przewodniczący jury – Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.
7 października ogłoszona zostanie lista nominowanych.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.