piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy jurorów konkursu Złote Spinacze 2017

Znamy jurorów konkursu Złote Spinacze 2017

Przewodniczącą Jury konkursu jest Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. W tym roku grono jurorów zostało powiększone do 72 osób. Jurorzy będą obradowali w trzech grupach, liczących po 24 osoby.

Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Małgorzata Mejer z Procter&Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski, niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.

Pierwsza z grup jurorskich, której przewodniczy Zbigniew Gajewski, będzie oceniała kategorie: kampania społeczna, event społeczny, Corporate Social Responsibility, event komercyjny, social media, PR miejsca, miasta i regiony, kultura i media, turystyka i rekreacja, moda i styl życia, sport, kreatywność. W tej grupie znaleźli się:

– Liliana Anam, menedżer zarządzający, CSRinfo

– Marcelina Cholewińska, dyrektor zarządzająca, FIRST Public Relations

– Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, Brand Communications, On Board Public Relations

– Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny, publicrelations.pl

– Jakub Dmitrowski, partner zarządzający w Smart Media, właściciel agencji RingPR

– Agnieszka Durlik, dyrektor gabinetu prezesa oraz rzecznik prasowy, Krajowa Izba Gospodarcza

– Piotr Filipek, niezależny doradca        

– Łukasz Goździor, dyrektor Fundacji Marka dla Polski

– Ewa Hope, docent, pełnomocnik ds. Public Relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

– Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt, Politechnika Koszalińska, Wydział Humanistyczny

– Julia Kozak, Intercultural Communication Strategist

– Tomasz Lis, dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Philipiak

– Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii

– Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca, Garden of Words Group

– Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations Banku Zachodniego WBK

– Michał Nowosielski, BIGTHINKSKI

– Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu

– Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg, Publicon

– Przemysław Staniszewski, partner, Walk PR

– Cezary Szymanek, redaktor naczelny rzeczpospolita.pl, Gremi Media

– Sebastian Tołwiński, Ferrero Polska

– Agata Zeman, Operations Director, 24/7 Communication

– Radosław Żuk, dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami, Szkoła Główna Handlowa

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Marek Kosycarz, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Ta grupa będzie obradowała nad kategoriami: komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa, PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, PR finansowy i relacje inwestorskie, business-to-business PR, employer banding, public affairs i lobbying, przemysł i infrastruktura, nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, medycyna i zdrowie, finanse, efektywność. W skład tej grupy wchodzą:

– Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail

– Klara Banaszewska, dyrektor generalna, Grayling Poland

– Bogdan Biniszewski, doradca ds. wizerunku

– Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

– Rafał Czechowski, Managing Director, Imago Public Relations

– Andrzej Godewski, współwłaściciel, partner zarządzający, Charyzma – Doradcy Komunikacji Biznesowej

– Justyna Gościńska-Bociong, kierownik ds. komunikacji i PR, rzecznik Prasowy, Medicover Polska, Medicover Försäkrings

– Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Propotion

– Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny, Puls Medycyny, Puls Farmacji, portal www.pulsmedycyny.pl

– Zbigniew Jankowski, CEO, Maurent PR

– Aneta Jóźwicka, Corporate Relations Director Poland, Diageo

– Katarzyna Kamińska, President, Havas PR

– Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications

– Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications

– Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR

– Jarosław Nyk, prezes, Vision Group

– Tomasz Podolak, prezes, Linkleaders

– Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden

– Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, TRAC TREC

– Łukasz Przybysz, Uniwersytet Warszawski, medioznawca, politolog, wykładowca

– Justyna Szafraniec, Head of Communication, Grupa Generali Polska

– Jacek Trębecki, wiceprezes, PRELITE

– Monika Zakrzewska, prezes, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego

Trzeciej grupie jurorów przewodniczy Małgorzata Mejer, Manager ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. Grupa ta będzie oceniała kategorie: media relations, PR produktu, launch produktu, usługi lub firmy, content marketing – branded content, custom publishing, uroda, higiena i wellness, trchnologia, IT, telekomunikacja, NGO i sektor publiczny, sektor spożywczy, motoryzacja i transport, Research&Insight. W tym gronie znaleźli się:

– Tomasz Alberski, prezes zarządu, Komunikacja Plus

– Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnego, Grupa Żywiec/

– Maria Buszman, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie, wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

– Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog

– Ilona Gajewska, specjalista, Corporate Marketing & Public Relations, 3M Poland

– Marcin Gruszka, rzecznik prasowy, Play

– Michał Jacuński, wykładowca akademicki, Uniwersytet Wrocławski

– Monika Jasłowska, Head of Brands Management, Polpharma Group

– Anna Król, dyrektor Big Book Festival, związana z fundacją “Kultura nie boli” i agencją Go Culture

– Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza, współwłaściciel, Agape

– Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse

– Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems

– Michał Olbrychowski, dyrektor, lider Communications Konsulting, Deloitte Communications

– Dawid Piekarz                              

– Mariusz Pleban, prezes zarządu, Multi Communications

– Danuta Raczkiewicz-Chenczke, prezes zarządu komplementariusza, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

– Ewa Sadowska, Communications Manager, CSR & Brand PR Lead CEE , UPC

– Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów

– Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający, MSLGROUP

– Grzegorz Szczepański, CEO, Hill&Knowlton Strategies Poland

– Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, EXACTO

– Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR

– Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender

Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu będą przyjmowane do 4 lipca (do godziny 16:00) w pierwszym terminie oraz do 11 lipca (do godziny 16:00) w drugim, ostatecznym terminie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj