piątek, 11 lipca, 2025

Case studies

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Różnorodny Corning, czyli o tym, jak firma łączy ludzi niezależnie od różnic

Projekt „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” pomógł w stworzeniu inkluzywnej kultury organizacyjnej firmy...

Stop nieświadomej nietrzeźwości! Kampania AlcoSense na rzecz bezpieczeństwa na drogach

Organizatorzy wykorzystali głośny temat zaostrzenia kar dla nietrzeźwych kierowców do promowania...

Kampania „MAMY czas na zdrowie” – czyli o tym, jak zmieniać postawy społeczne

Z badań wynika, że pracujące matki często nie mogą sobie pozwolić na odpoczynek...

Prymus – robot AI, który zdał maturę. O kampanii, która zainicjowała debatę na temat reformy systemu edukacji

Fundacja Zwolnieni z Teorii wystartowała z inicjatywą „Otwarci na zmianę”...

Szwedzki klimat na drodze – czyli niestandardowa premiera elektrycznego Volvo

Kampanię zrealizowano we współpracy ze śląskim streetartowym artystą...

37 stref gamingowych w 22 miastach. Gaming Zone MediaMarkt

Od września do grudnia 2024 roku przyciągnęły one blisko 35 tys. fanów gier i technologii…

Smoczyca nad Krakowem! Strategia, która przyciągnęła stomatologów na targi KRAKDENT

Organizatorzy postanowili nawiązać do jednego z najbardziej rozpoznawalnych symboli miasta...

„Razem stać nas na dobro”. Rekordowa wartość przekazanej pomocy w kampanii Szlachetnej Paczki

W inicjatywę zaangażowało się niemal 700 tys. osób...

Czy TikTok to narzędzie dla branży budowlanej? Case study marki WIŚNIOWSKI

Nawet techniczne i pozornie mniej „medialne” produkty mogą być interesujące dla społeczności TikToka...

Jak marka Hortex wspierała polską kulturę filmową w 2024 roku

Jedzenie, picie i film to elementy, które doskonale ze sobą współgrają. Marka Hortex zacieśniła te więzy, pojawiając się jako partner, sponsor największych festiwali i wydarzeń filmowych w kraju...

9 tygodni zmiany, 9 milionów odbiorców. Nowe urlopy dla ojców – kampania Pracuj.pl

Projekt połączył insight z empatyczną narracją, daleką od prawnego żargonu...