sobota, 16 listopada, 2024

Publikacje

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...

Marketing LGBTQIAP+ – strach ma wielkie oczy, a tęczowe portfele wielkie zasoby

Wiele firm obawia się homofobii, a obawy te wpływają na decyzje dotyczące kampanii marketingowych...

Nie bądź głuchy na podcasty!

Podcasterzy to silna grupa influencerów, która cieszy się dużym zaufaniem słuchaczy...

Autentyczność i wiarygodność przede wszystkim. Employer branding w procesie zmiany

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym rola employer brandingu staje się kluczowa w skutecznej komunikacji zmiany – pisze Sebastian Kolęda z K+ Group…

Jak powstaje „motoryzacyjny WOŚP”? O sukcesie „Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci”

Rozmowa z Maciejem Marculanisem, założycielem agencji, która odpowiada za komunikację w projekcie...

Czy znasz swoich rynkowych rywali? Analiza konkurencji w pigułce

Sukces w analizie konkurencji zależy od wyboru odpowiednich narzędzi oraz unikania często popełnianych błędów...

Jan Ożarowski: technologia nie powinna nigdy być celem samym w sobie

Odbiorcami kultury jesteśmy wszyscy, niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania...

Podstawy skutecznych działań PR: Q&A Comms dla Profitroom w kampanii „Tak jak lubisz. Bezpośrednio”

Sukces medialny kampanii w dużej mierze zależy od zrozumienia potrzeb zarówno dziennikarzy, jak i odbiorców...

Skuteczne media relations, czyli o znaczeniu bazy mediów i biura prasowego w działaniach PR

Nieotwarte maile, zignorowane informacje prasowe, zaproszenia pozostające bez odpowiedzi to tylko niektóre z bolączek, z jakimi na co dzień muszą mierzyć się PR-owcy...

Błękitny piątek – globalna awaria systemów IT oczami specjalistów od komunikacji

Reakcjom kluczowych postaci tych wydarzeń przyglądają się ekspertki Planet Partners...

Rekordowe lokowanie. Case study długoterminowych działań Speakly z influencerami

Celem było pozyskanie nowych użytkowników aplikacji...

Raporty sponsoringowe – klucz do efektywności w sponsoringu sportowym

Wydarzenia sportowe przyciągają zarówno na stadiony, jak i przed ekrany telewizorów rzesze ludzi. Dla firm są to wręcz wymarzone warunki do zareklamowania swoich produktów czy usług...

Zastrzyk inspiracji dla PR-owca – Cannes Lions 2024

O swoich wrażeniach z festiwalu kreatywności w Cannes piszą dla PRoto.pl Hanna Waśko i Helena Korniejew z Big Picture...

Globalne spojrzenie na branżę PR – relacja z PROI Global Summit

O wnioskach ze spotkania, które odbyło się w Rio de Janeiro, pisze dla PRoto.pl Dirk Aarts z 24/7Communication, agencji zrzeszonej w PROI...