czwartek, 15 maja, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_img

Jak przełamać kulturowe tabu wokół tematów związanych z seksualnością?

Rozmawiamy z Klaudią Chruściel, Country Marketing Manager w Storytel Polska...

Jakie zawody są najbardziej poważane przez Polaków? SW Research publikuje ranking

W tegorocznej edycji analizie poddano 51 kategorii zawodowych, w tym 12 debiutantów...

Kampania coraz bardziej agresywna. Oczernianie, dezinformacja i antyukraińska propaganda

W czasie debaty „Super Expressu” kandydaci mijali się z prawdą w sprawie migracji...

Skrzynka pełna możliwości – jak email marketing i newsletter zmieniają relacje z klientami

Jeśli odbiorca poczuje, że nadawca rozumie jego potrzeby – chętniej kliknie, przeczyta, odpowie...

Czy influencerzy wpływają na nasze decyzje wyborcze? Raport Streetcom Poland

Z badania wynika, że nawet 74 proc. respondentów deklaruje, że...

Kandydaci w mediach: Zdjęcie Hołowni, Duda za Nawrockim, Sikorski za Trzaskowskim

Zasięgi kandydatów na prezydenta wróciły do poziomu z tygodnia poprzedzającego debaty w Końskich...

„Rzeczpospolita” liderem najnowszego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska...

Pracownicy domagają się szkoleń z cyberbezpieczeństwa

Według Hays Poland, myśląc o długofalowym bezpieczeństwie i perspektywach rozwoju, firmy powinny...

Jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? Na przykładzie kwietniowych meczów Legii z Chelsea

Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się medialności tych wydarzeń sportowych...

„O tym się mówi”: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

Na bazie artykułu Czuchnowskiego powstało 245 publikacji w innych mediach o łącznym zasięgu 25,8 mln kontaktów z przekazem...

Biejat wyprzedziła Mentzena w socialach. Nowy raport o kandydatach na prezydenta

Po raz pierwszy ktoś wyprzedził Sławomira Mentzena w mediach społecznościowych, choć tylko pod względem liczby wyświetleń postów...

Kandydaci w mediach: rekordowe zasięgi za sprawą prezydenckich debat

Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 roku był Rafał Trzaskowski...

„Zrobiliśmy to lepiej” – PR-owy sukces Burgera Rywala

MAX Premium Burgers podjęło strategiczną decyzję, aby skutecznie konkurować z dominującym graczem branży fast food...

Legia najbardziej medialną drużyną. Spory awans Jakuba Kamińskiego w marcowym zestawieniu „Piłka w grze”

Piłkarze warszawskiej Legii zmierzyli się z jedną z najbardziej utytułowanych angielskich drużyn – Chelsea Londyn. To zaowocowało wieloma dyskusjami...

Prawica walczy o zasięgi, strasząc migrantami

Kolejny raport IMM i Demagoga obejmuje analizę treści opublikowanych w mediach na temat kandydatów na urząd prezydenta w okresie od 31 marca do 6 kwietnia...

Różnorodny Corning, czyli o tym, jak firma łączy ludzi niezależnie od różnic

Projekt „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” pomógł w stworzeniu inkluzywnej kultury organizacyjnej firmy...