Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
piątek, 23 maja, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Publikacje
Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej, milionowa promocja Bazylei. Raport IMM
Co łączy muzykę i zdrowie? Z firmą Novartis rozmawiamy o zaangażowaniu w Eurowizję
Kandydaci w mediach: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem. Agitacja w social mediach w czasie ciszy wyborczej
Reklama
Czy AI sprawdzi się w komunikacji kryzysowej? Raport Lighthouse
22/05/2025
Niemal 80 proc. PR-owców chciałoby wykorzystywać AI w zarządzaniu kryzysem, gdyby...
„O tym się mówi”: wyniki śledztwa Wirtualnej Polski i Rynku Zdrowia na czele kwietniowego zestawienia
21/05/2025
Artykuł „Ujawniamy. Bóg od trzustki, państwowy szpital i pieniądze od pacjentów” był najbardziej zasięgową publikacją...
Promocja – zachęta czy manipulacja? Badanie UOKiK
20/05/2025
Nawet dla 80 proc. konsumentów promocje cenowe stanowią...
Zaproszenie do rozmowy na tematy trudne – czyli kampania „Dom zaczyna się od serca”
19/05/2025
Inicjatywa Pepco miała na celu...
Nawrocki pod ostrzałem. Rekordowy zasięg za sprawą afery mieszkaniowej
15/05/2025
Zgodnie z danymi IMM materiały dotyczące kandydata popieranego przez PiS osiągnęły łączny zasięg...
Digitalowa droga do smakowych doznań. O budowaniu marki RestaurantWeek
14/05/2025
Kulisy promocji festiwalu restauracyjnego i trendy na scenie restauracyjnej omawiają Maciej Żakowski i Marcin Wawrzeń...
Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea – co wpłynęło na medialność klubów i piłkarzy w kwietniowym zestawieniu „Piłka w grze”?
13/05/2025
Medialny ranking przygotowany przez IMM otwierają drużyny, które zmierzyły się z zagranicznymi potęgami...
Jak przełamać kulturowe tabu wokół tematów związanych z seksualnością?
12/05/2025
Rozmawiamy z Klaudią Chruściel, Country Marketing Manager w Storytel Polska...
Jakie zawody są najbardziej poważane przez Polaków? SW Research publikuje ranking
09/05/2025
W tegorocznej edycji analizie poddano 51 kategorii zawodowych, w tym 12 debiutantów...
Kampania coraz bardziej agresywna. Oczernianie, dezinformacja i antyukraińska propaganda
08/05/2025
W czasie debaty „Super Expressu” kandydaci mijali się z prawdą w sprawie migracji...
Skrzynka pełna możliwości – jak email marketing i newsletter zmieniają relacje z klientami
05/05/2025
Jeśli odbiorca poczuje, że nadawca rozumie jego potrzeby – chętniej kliknie, przeczyta, odpowie...
Czy influencerzy wpływają na nasze decyzje wyborcze? Raport Streetcom Poland
05/05/2025
Z badania wynika, że nawet 74 proc. respondentów deklaruje, że...
Kandydaci w mediach: Zdjęcie Hołowni, Duda za Nawrockim, Sikorski za Trzaskowskim
30/04/2025
Zasięgi kandydatów na prezydenta wróciły do poziomu z tygodnia poprzedzającego debaty w Końskich...
„Rzeczpospolita” liderem najnowszego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
28/04/2025
Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska...
Pracownicy domagają się szkoleń z cyberbezpieczeństwa
28/04/2025
Według Hays Poland, myśląc o długofalowym bezpieczeństwie i perspektywach rozwoju, firmy powinny...
Jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? Na przykładzie kwietniowych meczów Legii z Chelsea
25/04/2025
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się medialności tych wydarzeń sportowych...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności