środa, 25 grudnia, 2024

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_img

„Ważne słowa na P”. Powstał raport o finansowaniu zdrowia psychicznego w Polsce

Fundacja Pomagam.pl we współpracy z SWPS Innowacje postanowiła...

Krótsza i wygodniejsza ścieżka zakupowa – sposób na sukces w handlu internetowym

Każdy krok, który wydłuża proces zakupowy, może oznaczać stratę klienta...

Koniec ery informacji prasowych? Zobacz, jak ewoluuje język PR-u

Czy PR-owcy staną się bardziej marketingowcami, a może grafikami tworzącymi jedynie content wizualny?

Czy PR pomaga zwiększyć sprzedaż?

Trzeba pamiętać, że sam PR nie zapewnia natychmiastowego zwrotu z inwestycji, ponieważ zbudowanie solidnej reputacji marki wymaga czasu...

Świąteczny event firmowy z cateringiem Pałac Mała Wieś x Batida

Pałac Mała Wieś x Batida oferuje usługę, która jest prawdziwym kulinarnym doświadczeniem – Harmonia Heritage Xmas...

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 2]

Siła celebrytów i osób znanych z tradycyjnych mediów jest nam doskonale znana, ale jak wygląda to w świecie influencerów?

Jak marka Hortex wspierała polską kulturę filmową w 2024 roku

Jedzenie, picie i film to elementy, które doskonale ze sobą współgrają. Marka Hortex zacieśniła te więzy, pojawiając się jako partner, sponsor największych festiwali i wydarzeń filmowych w kraju...

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 1]

Dlaczego ludzi tak bardzo interesują zmiany ambasadorów marek? O tym pisze dla PRoto.pl Justyna Zawadzka ze Space Cat Industries...

Jak wyobrażasz sobie przyszłość? Podsumowanie Web Summit 2024

Największa konferencja technologiczna bez wątpienia należała do sztucznej inteligencji – piszą dla PRoto.pl przedstawicielki 24/7Communication...

Monitoring mediów jako narzędzie wczesnego ostrzegania i sprawdzania skutków kryzysów

„Antykryzysowy” monitoring mediów może przybrać kilka wariantów...

Model PESO – jak go rozumieć?

Miejsc, w których można promować własne treści lub komunikować się, jest wiele. Wszystkie te kanały to właśnie model PESO...

Influencerzy dobrzy dla marki – jak i gdzie ich szukać?

Fani influencerów uznają ich posty za pierwsze źródło informacji o produktach i usługach...

9 tygodni zmiany, 9 milionów odbiorców. Nowe urlopy dla ojców – kampania Pracuj.pl

Projekt połączył insight z empatyczną narracją, daleką od prawnego żargonu...

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...

Marketing LGBTQIAP+ – strach ma wielkie oczy, a tęczowe portfele wielkie zasoby

Wiele firm obawia się homofobii, a obawy te wpływają na decyzje dotyczące kampanii marketingowych...