piątek, 29 listopada, 2024

Modna proekologia

W magazynie Marketing&more ukazał się artykuł na temat ekologicznej inicjatywy firmy EDF Energy, głównego dostawcy gazu i elektryczności w Wielkiej Brytanii. Przy pomocy Grupy Euro RSCG koncern stworzył proekologiczną kampanię reklamową „It’s not easy to be greek”. Spot promujący kampanię został stworzony ze zlepek starych taśm filmowych. Pojawia się w nim m.in.: logo Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz fragment przemówienia J.F Kennedy’ego na temat zagrożenia katastrofą ekologiczną spowodowaną przez człowieka.

Poza tym EDF Energy zdeklarowała się ograniczyć emisję dwutlenku węgla ze swoich fabryk o 60 proc. Autor artykułu dodaje także, że w Wielkiej Brytanii zapanowała moda na proekologię. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na skład produktów, ich jakość i ekologiczne opakowanie.(mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj