Nowym dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego od grudnia będzie Marta Konopka. Zastąpi Tomasza Marszałła, który przechodzi do Grupy TVN.
Tomasz Marszałł od grudnia rozpoczyna pracę w TVN Media, gdzie będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie całościowej strategii marketingu i komunikacji. Waldemar Ostrowski, szef departamentu marketingu, i Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, rozstają się z firmą.
Marszałł z PKO Bankiem Polskim jest związany od 2010 roku i od tego czasu pełni funkcję dyrektora marketingu. Do jego obowiązków należały komunikacja produktowa, komunikacja marki, sponsoring oraz badania rynku. Wcześniej pracował m.in. w Allianz Bank Polska, TU Allianz Polska, Banku Pekao i Xelion. Doradcy Finansowi – Unicredit Group. Był również związany z VISTULA GROUP i W. Kruk. Ukończył studia na Wydziale Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Marta Konopka dotychczas pracowała w PKO jako dyrektor Biura Zarządzania Marką. Była odpowiedzialna za nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej banku oraz prowadzenie projektów rebrandingu PKO Banku Polskiego, również w kontekście fuzji z Nordea Bank Polska. Zajmowała się także sponsoringiem i działalnością wizerunkową. Wcześniej pracowała w firmie Xelion Doradcy Finansowi należącej do Grupy UniCredit. Odpowiadała tam za marketing operacyjny oraz – jako dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów – za pozyskiwanie partnerów biznesowych w obszarze produktowym i budowanie relacji z klientami. W latach 1997–2004 była związana z Pekao SA. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej. (mb)