Podpisana umowa przedłuża współpracę Coca-Coli z agencją, która odpowiadała wcześniej za przygotowanie i start polskiej wersji serwisu. Do zadań zespołu Think Kong należy: prowadzenie serwisu i tworzenie jego zawartości, prowadzenie działań SEO, które wspomogą widoczność polskiego serwisu Coca-Cola Journey w wyszukiwarkach, oraz prowadzenie działań reklamowych promujących serwis.
Zespół odpowiedzialny za przygotowywanie treści do serwisu kierowany jest przez Norberta Kilena. Think Kong będzie zajmował się polską stroną Coca-Cola Journey przez 2 lata.
Coca-Cola Journey to interaktywny magazyn, w którym publikowane są teksty związane z wizerunkiem marki: informacje o kampaniach marketingowych dziejących się głównie na terenie Polski, historia marki Coca-Cola, wywiady z ambasadorami marki czy artykuły lifestyle’owe o zdrowiu, sporcie, kulturze i żywieniu. Polski serwis jest częścią globalnego projektu Coca-Cola Journey, wdrożonego m.in. w USA, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii. (mb)