4 lutego rozpoczęła się XIII edycja konkursu „Grasz o staż”. Na tegorocznych zwycięzców czeka ponad 270 staży w firmach, agencjach reklamowych, domach mediowych i organizacjach pozarządowych w Polsce i za granicą. Dla uczestników konkursu przygotowano 88 zadań, z których każdy musi wybrać do trzech, a następnie ich rozwiązania przesłać w terminie do 4 kwietnia.
Tegoroczne zadania sprawdzają wiedzę z finansów, nieruchomości, marketingu, mediów, prawa, odpowiedzialności społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi, a nawet projektowania mody. Znajdzie się również coś dla biotechnologów. Wiele zadań dotyczy branży IT i telekomunikacji, a także logistyki.
W tym roku poprzez konkurs „Grasz o staż” do wygrania są staże w NATO, Parlamencie Europejskim, a dzięki współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów w ramach „PRaktykuj za granicą” staże w agencjach Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton i Weber Shandwick w miastach europejskich. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie konkursu www.grasz.pl. Wortal PRoto jest patronem branżowym tegorocznej edycji wydarzenia. (psp)