sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPadł rekord zgłoszeń do Złotych Spinaczy. COVID-19 PR response najpopularniejszą kategorią główną

Padł rekord zgłoszeń do Złotych Spinaczy. COVID-19 PR response najpopularniejszą kategorią główną

Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło aż 395 zgłoszeń. To najwyższa liczba w historii konkursu – informuje jego organizator, Związek Firm Public Relations. Zgłoszeń o XVIII edycji konkursu jest o 19 proc. więcej niż w zeszłym roku. W związku z tym powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.

Spośród kategorii głównych z największym zainteresowaniem spotkała się nowa kategoria COVID-19 PR response, którą utworzono w odpowiedzi na obecną sytuację związaną z wybuchem pandemii. Popularnością cieszyły się także Kampania społeczna oraz Komunikacja wewnętrzna. W kategoriach sektorowych najwięcej projektów trafiło do kategorii Finanse, a najchętniej wybieraną kategorią specjalną był Research&Insight, którego partnerem jest Instytut Monitorowania Mediów.

Od 14 września do 2 października trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 87-osobowe jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując specjalną platformę do głosowania online. 8 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje.

Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach. Całość prac nadzorować będzie przewodnicząca jury Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Grupa pierwsza, której przewodniczy Anna Papka, doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę oraz rzecznik prasowa Shell Polska, będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Technologia, IT i telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Przemysł i infrastruktura.

Druga grupa, której przewodniczącą jest Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director w Grupie Żywiec, oceni natomiast projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

Grupa trzecia, której obrady nadzoruje Mariusz Pleban, CEO OneMulti, będzie oceniała projekty zgłoszone w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Content marketing – branded content, Media Relations, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Kreatywność.

Czwartej grupie, której przewodniczy Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia, przydzielono do oceny projekty z kategorii: PR pro bono, Kampania społeczna, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

Przewodniczącą piątej grupy będzie Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR. Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w kategoriach: Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Event społeczny, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

Szósta grupa, pod przewodnictwem Justyny Szafraniec, Head of Communication w Grupie Generali Polska, oceni natomiast projekty zgłoszone w kategoriach: Covid-19 PR response, Sustainability&CSR Communications, Sport, turystyka i rekreacja oraz Uroda, higiena i wellness.

Wszyscy jurorzy będą oceniać zgłoszenia nadesłane w kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20. rocznicy założenia Związku Firm Public Relations, której celem jest przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na polską branżę PR i wyłonienie spośród nich Kampanii PR XX-lecia.

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj