Agnieszka i Urszula Radwańskie mają nowego managera, który ma pracować nad medialnym wizerunkiem tenisistek, dowiedziała się Gazeta Wyborcza Kraków. „Z marketingowego punku widzenia siostry Radwańskie jeszcze nie istnieją. Trzeba popracować nad ich pojawieniem się w mediach, wykreować wizerunek, pokazać jako kobiety” – uważa Tomasz Redwan, specjalista od marketingu sportowego.
Problem ten ma rozwiązać Wiktor Archutowski, który współpracował wcześniej między innymi z Anną Kurnikową. Podobnie jak Redwan uważa on, że „tenis to nie tylko gra na korcie, ale i umiejętność autokreacji i sprzedania siebie jako produktu”.
Dlatego, choć siostry odnoszą sukcesy w sporcie, muszą wzmocnić swój wizerunek, aby przyciągnąć sponsorów i utrwalić swoją pozycję na korcie. Dzięki dobrej promocji mogą stać się wizytówką polskiego tenisa, podobnie jak Adam Małysz narciarstwa, wierzy ich nowy manager. (ał)