Do 21 stycznia na stronie www.suwalki.naszemiasto.pl mieszkańcy Suwałk mogą oceniać pięć propozycji nowego logo miasta. Wszystkie zawierają hasło „Pogodne miasto” i nawiązania do kultury ludowej, architektury i… pogody – informuje Gazeta Wyborcza Białystok.
Jak czytamy, nowe logo miasta to efekt identyfikacji wizualnej opracowanej przez agencję Metamorphosis Brand Communications z Wrocławia. „Wykonawca wykazał się pracowitością, bo według umowy miał stworzyć trzy propozycje, a przedstawił ich pięć” – mówi Wyborczej rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach Jarosław Filipowicz. Mieszkańcy mogą wysyłać opinie temat logotypów na specjalny adres e-mailowy: logo@um.suwałki.pl. Filipowicz zapewnia, że dyskusja na ten temat cieszy się dość dużym zainteresowaniem, a prezydent weźmie ją pod uwagę przy podejmowaniu ostatecznej decyzji co do wyboru logo.
Według informacji gazety system identyfikacji wizualnej będzie kosztował Suwałki niespełna 10 tys. euro. Wszystkie przedstawione przez Metamorphosis Brand Communications nawiązują do motywów ludowych, architektonicznych i pogodowych, ponieważ Suwałki uchodzą za miasto często przywoływane w prognozach. (iw)