Agencja On Board została partnerem projektu Make Impact realizowanego przez oddział międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC. Projekt służy popularyzacji wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
Make Impact jest realizowany w tym roku po raz drugi. Rozpoczyna się 17 grudnia Dniem Odpowiedzialnego Biznesu w Szkole Głównej Handlowej. Studenci polskich uczelni ekonomicznych wezmą udział w warsztatach i szkoleniach, które mają poszerzyć ich wiedzę na temat CSR-u. Konsultanci z On Boardu poprowadzą zajęcia na temat roli, jaką w realizacji celów biznesowych firmy pełni komunikacja.
Częścią projektu jest też konkurs pod hasłem „Make Impact – Twój pomysł na odpowiedzialny biznes.” Zainteresowani tematyką CSR studenci nadsyłają własne projekty programów społecznej odpowiedzialności biznesu. Wybrane propozycje mają szansę na realizację, a ich autorzy zostaną zaproszeni do współpracy w ramach wakacyjnych praktyk. (kk)