piątek, 29 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGdańsk się promuje

Gdańsk się promuje

„Gdańsk. Tu się żyje” – tak brzmi hasło tegorocznej kampanii wizerunkowej miasta, która rozpoczęła się 14 kwietnia. Jej głównym założeniem jest ukazanie wszystkich atutów miasta oraz zainteresowanie miejscem, z którym warto związać przyszłość ze względu na rozwój nauki i gospodarki. Przekaz ma trafić do osób od 16 do 35 roku życia, które chcą studiować, szukają pracy i miejsca, w którym mogłyby zamieszkać.

Założenia kampanii są wynikiem optymistycznych raportów ekonomicznych dla Gdańska i Pomorza przeprowadzonych przez Radę Monitoringu Społecznego pod kierownictwem prof. Janusza Czapińskiego i prof. Tadeusza Panka, wedle których Gdańsk oferuje najwyższą jakość życia wśród dziesięciu największych miast Polski.

Promocji miasta ma służyć spot reklamowy, który będzie nadawany w telewizjach TVN i TVN 24. Kampania telewizyjna będzie miała wsparcie w innych mediach – reklamy pojawią się na portalach internetowych Onet.pl, Edu.pracuj.pl, Edulandia.pl, Sciaga.pl i w tygodnikach opinii; przekaz mają wzmocnić billboardy i citylighty. Kampania potrwa łącznie we wszystkich mediach przez ponad miesiąc. Jej całkowity koszt to 1 100 000 zł. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj