sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOstatnia chwila, żeby wygrać Kompas!

Ostatnia chwila, żeby wygrać Kompas!

Do wzięcia: analiza wybranego tematu w Internecie i mediach społecznościowych. Termin: tylko do końca dnia! Autor najciekawszego pomysłu otrzyma pogłębiony raport na podstawie danych z internetu oraz social media.

IMM organizuje konkurs na najciekawszy temat na raport Kompas Social Media. Dla zwycięzcy wykona bezpłatnie pogłębioną wersję Kompasu z internetu i mediów społecznościowych, w ramach zgłoszonego tematu.

Ten sam Kompas, ale w wersji okrojonej (czyli bez pogłębionych informacji i pełnych danych liczbowych) będzie dostępny dla wszystkich. Tematy można zgłaszać w kategoriach: branże i marki (np. samochody osobowe lub napoje energetyczne) oraz zagadnienia (np. gaz łupkowy).

Zgłoszenia tematów na kompas można przesyłać na adres social@instytut.com.pl lub proponować na profilu facebookowym IMM do 7 grudnia. Przebieg konkursu można śledzić na profilu IMM – zwycięski temat zostanie tam ogłoszony 10 grudnia. Dokładny regulamin można przestudiować pod tym linkiem.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj