…przekonują twórcy kampanii społecznej, która ma na celu próbę zmiany negatywnego postrzegania uchodźców przez znaczną część polskiego społeczeństwa.
Akcja #oniteż ruszyła 21 grudnia, na chwilę przed Świętami Bożego Narodzenia. Przygotowali ją: Instytut Spraw Publicznych, Fundacja Refugee.pl, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Polskie Forum Migracyjne, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej oraz Fundacja Agora, które zajmują się pomocą uchodźcom. Częścią kampanii jest film przygotowany przez Agencję K2 oraz studio SHOOTME.
Organizatorzy chcą wyjść naprzeciw stereotypowemu postrzeganiu uchodźców i związanej z tym tematem agresji, o czym pisaliśmy chociażby w naszym artykule „Polityczna (nie)poprawność w kontekście uchodźców”.
Kampania potrwa do końca 2015 roku. Główne narzędzia komunikacji to internet (emisja spotu), klasyczne działania media relations, a także dedykowana kampanii strona. (mw)
[[{“fid”:”14670″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]