Jurorka polskiej edycji Masterchef i Masterchef Junior oraz autorka książek kulinarnych została ambasadorką producenta urządzeń gospodarstwa domowego – marki Electrolux.
Współpracę ogłoszono podczas otwarcia pierwszego studia kulinarnego Electrolux Taste Center, przeznaczonego do organizowania warsztatów gotowania oraz tematycznych wydarzeń specjalnych. Przedstawiono wówczas również założenia kampanii komunikacyjnej 360 stopni z udziałem ambasadorki.
„Długo szukaliśmy osoby, która będzie idealnym odzwierciedleniem filozofii marki Electrolux. Ania Starmach posiada wszystkie cechy, na których nam zależało. Jako znany ekspert kulinarny oraz promotor idei smart cooking, zaraża wszystkich pasją do gotowania, pokazując, że czas spędzony w kuchni może za każdym razem łączyć się z przyjemnością” – podkreśla Paweł Miziołowski, Marketing Manager Electrolux Poland.
W ramach kampanii emitowany będzie serial „Życie pełną parą” z udziałem Anny Starmach, który ma składać się z 12 odcinków. Będzie można je zobaczyć na stronie electrolux.pl. Kampania zakłada także: display, outdoor, POS i reklamę w ogólnopolskich kanałach TV.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Fenomen, za zakup mediów – dom mediowy Zenith Optimedia, za produkcję serialu natomiast – Studio Grape, zaś za działania PR – agencja 2BUP Consulting. (ak)