Do agencji ITBC Communication dołączyła Anna Kałaska. Objęła stanowisko account managera w Zespole Nowych Technologii. Realizuje działania z zakresu PR korporacyjnego, PR produktowego dla firmy Symantec i działania public relations dla Interactive Intelligence.
Kałaska karierę zawodową rozpoczęła w 2002 r. w agencji Ad rem PR, gdzie wspierała działania z zakresu PR produktowego dla marek Gilette, Braun i Oral-B. Dwa lata później objęła stanowisko account executive’a w firmie OS3 Multimedia, gdzie realizowała działania e-marketingowe. Od 2004 r. pracowała w Ciszewski PR, gdzie wspomagała projekty dla PWPW-TI (wprowadzenie na rynek systemu do płatności bezgotówkowych EasyPay) i American Restaurants (PR produktowy, korporacyjny, kryzysowy). Prowadziła również kampanie komunikacyjne dla firm Kofola Polska, Stereo.pl i Algotech Polska. Realizowała także ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną poświęconą epidemii HCV dla firmy Roche Polska.
Anna Kałaska ukończyła studia magisterskie na kierunku marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. (kk)