sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWojewództwo śląskie jako marka

Województwo śląskie jako marka

Bakalie Studio Brandingowe ma opracować nową strategię komunikacji dla województwa śląskiego. Ma ona obejmować cztery wyróżnione przez agencję rodzaje turystyki (aktywną, sakralną, industrialną i kulturalną). Docelowo „śląskie“ ma się kojarzyć z takimi wartościami, jak dynamizm, nastawienie na rozwój i potencjał ludzi. Hasłem akcji, które ma zachęcać do odwiedzenia regionu jest „Włącz się“.

Agencja zajmuje się także zmianą logo „Śląskie-pozytywna energia”.
Zleceniodawcą projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego i z ramienia agencji zajmują się nim Joanna Bębenek – designer oraz Aleksandra Wojnicka – project manager. Wcześniej strategię dla województwa śląskiego opracowywała Grupa Eskadra. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj