Agencja Public Relations Papaya Group podpisała umowę z Polską Akcją Humanitarną na obsługę PR-owską akcji Świąteczny Stół Pajacyka. Do zadań agencji należą m.in.: relacje z mediami, e-pr, pomoc przy tworzeniu programu ambasadorskiego oraz pozyskiwanie powierzchni reklamowych.
Agencja współpracowała z Fundacją przy organizacji i nagłośnieniu ubiegłorocznej edycji projektu. Osobą koordynującą projekt ze strony agencji jest PR manager Katarzyna Gąsiorek. Agencja współpracuje z fundacją na zasadzie non profit.
Świąteczny Stół Pajacyka, organizowany w grudniu, jest dodatkową akcją w ramach Pajacyka – programu dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach. Podczas jednodniowej akcji, organizowanej w pierwszą niedzielę grudnia, właściciele lokali gastronomicznych z całej Polski przekazują 1/10 wypracowanego obrotu na rzecz niedożywionych dzieci z najbiedniejszych rodzin. (kk)