Na rynku brakuje wykwalifikowanych pracowników z branży internetowej – informuje Rzeczpospolita. I podaje przykład agencji VanguardPR, która z powodu braku specjalistów sama szkoli na stażach przyszłych pracowników.
„Największe możliwości pracy związane są z rozwojem mediów społecznościowych (social media) oraz interaktywnych agencji marketingowych i reklamowych.” – czytamy. Zarobki pracowników agencji interaktywnych wynoszą od 3-4 tys. złotych do nawet 20, dla kadry menedżerskiej.
Dynamiczny rozwój branży internetowej sprawia, że firmy intensywnie poszukują specjalistów zajmujących się m.in. serwisami społecznościowymi. „Uruchomiliśmy program staży i sami uczymy kandydatów z którymi chcemy się związać na dłużej.” – zaznacza Agnieszka Rzepińska z VanguardPR. Innym dowodem na dynamiczny rozwój zawodów internetowych jest to, że stosunkowo nowy zawód specjalisty ds. mediów społecznościowych doczekał się już hierarchii, „od content designera (czyli osoby piszącej posty) poprzez stratega komunikacji społecznościowej aż po menedżera.” – informuje Rzeczpospolita. (ks)
PRoto.pl we współpracy z Heureką również organizuje szkolenia z zakresu social mediów. Zapraszamy na szkolenie “Facebook bez tajemnic” już 31 sierpnia w Warszawie! Zapisz się już dziś!