Firma Samsung do współpracy przy nowej kampanii telewizorów Samsung pod hasłem Wszyscy Żyjemy #dlaemocji zaprosiła Grzegorza Krychowiaka.
„Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie” – podkreśla Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Wizerunek ambasadora wykorzystany zostanie w spocie reklamowym w kinach, internecie i kanałach social media, a także w kampanii PR (TBC).
„Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite!” – zaznacza Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, za produkcję – FDR Studio, za planowanie mediów – Starcom, zaś za działania PR – Havas PR Warsaw. (ak)
Czytaj także: Cartoon Network i Grzegorz Krychowiak walczą z dokuczaniem