O inwestycjach polskich miast w strategie promocyjno-wizerunkowe można przeczytać w Pulsie Biznesu. Ostatnio władze Gdańska wyłożyły 500 tys. zł na realizację strategii reklamowo-komunikacyjnej, na którą przetarg wygrała agencja Demo Effective Launching. Anna Zbierska, kierownik referatu promocji Urzędu Miejskiego w Gdańsku, stwierdziła:„Stworzenie strategii marki Gdańsk do 2013 r. stało się niezbędne dla właściwej koordynacji działań” i przypomniała, że miasto stanęło przed trzema najważniejszymi wyzwaniami – „Organizacja EURO 2012, utworzenie Europejskiego Centrum Solidarności czy starania o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016”.
Duże budżety na swoją promocje przeznaczają też inne miasta, np. Łódź, która od miesięcy prowadzi „ofensywę promocyjną”, czy Toruń, którego kampanię pod hasłem „Gotyk na dotyk” realizuje Grupa Eskadra.(psp)