Reuters informuje, że Międzynarodowy Fundusz Walutowy zatrudnił dwie znane agencje PR, dla poprawy swego wizerunku i rozprzestrzenienia informacji na temat swojej działalności.
Jak czytamy w artykule, agencja Hill&Knowlton ma się zająć działaniami na Bliskim Wschodzie i w Azji ,a sieć AMO wraz z agencją Euro RSCG w Afryce i Ameryce Południowej. Jak powiedział rzecznik MFW Masood Ahmed kontrakty są warte między 1,5 a 2 miliony dolarów. Agencje zostały wybrane przez pracowników specjalnej komisji, a ich zatrudnienie jest odpowiedzią na badania przeprowadzone dla MFW, które wykazały, że fundusz musi poprawić politykę informacyjną.
Z ramienia Euro RSCG i sieci AMO pracę AMO na rzecz MMF będzie koordynował Charles Fleming, Prezes AMO France. Zespołem do spraw Afryki będzie kierował Jean-Philippe Dorent, Partner w Euro RSCG C&O odpowiedzialny za Afrykę. Zespołem do spraw Ameryki Łacińskiej będzie kierowała Luisa Garcia, Partner w Llorente & Cuenca.
(mk)