„Podaruj dzieciom dom na święta” to hasło kampanii, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W celu jej rozpropagowania stworzono telewizyjny spot informacyjny, specjalne ogłoszenia dla prasy i portali internetowych oraz plakaty. W ramach akcji Stowarzyszenie zaplanowało także akcję mailingową skierowaną do potencjalnych darczyńców. Kreację ogłoszenia prasowego i ulotki przygotowała nieodpłatnie Agencja BTL Proximity Poland, wchodząca w skład grupy BBDO Warszawa.
21 listopada telewizyjna Dwójka rozpoczęła bezpłatną emisję spotu informacyjnego, który pokazywać będą także wszystkie telewizje regionalne TVP 3 oraz kanały Discovery Channel i Animal Planet. Kampanię informacyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe publikowane za darmo m.in. w Gazecie Wyborczej, Fakcie, Rzeczpospolitej, Życiu Warszawy i na łamach dzienników lokalnych. Materiały dla potrzeb internetu przygotowało Studio Interaktywne Orbita, powierzchnię udostępniły portale wp.pl, o2.pl oraz internetowe sieci reklamowe: IDMnet, Adnet, Abromedia.
Od 1 grudnia w Warszawie, Trójmieście i Poznaniu do wsparcia akcji „Podaruj dzieciom dom na święta” namawiać będzie 200 citylightów podarowanych przez Clear Channel Poland. Akcja oficjalnie rozpoczyna się w piątek, 25 listopada i potrwa do końca grudnia. Jej celem jest zebranie kwoty 350 tysięcy na wyposażenie 6 domów w Wiosce Dziecięcej w Karlinie. Wioska Dziecięca SOS to placówka opiekuńczo – wychowawcza typu rodzinnego. Każdy domek Wioski Dziecięcej SOS to osobna rodzina.