Marta Tęsiorowska objęła stanowisko vice president marketing&communications na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie ProLogis. Odpowiada ona za zarządzanie działem marketingu i komunikacji firmy w pięciu krajach – Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.
Do jej zadań należy także przygotowanie i realizacja strategii marketingowej oraz koordynacja działań komunikacyjnych, w tym marketingu bezpośredniego, działań public relations, komunikację wewnętrzną i organizację wydarzeń specjalnych. Marta Tęsiorowska pracuje w ProLogis w 2002. Od początku 2007 roku pełniła funkcję marketing&communications managera na Europę Środkowo-Wschodnią.
Zanim związała się z ProLogis pracowała dla agencji reklamy zewnętrznej Portland Polska oraz dla Nielsen& Bainbridge Polska. Tęsiorowska ukończyła Wyższą Szkołę Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka – kierunek Executive MBA Marketing Międzynarodowy. Jest absolwentką Wydziału Administracji, Prawa i Dyplomacji w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji oraz Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.
ProLogis jest dostawcą obiektów dystrybucyjnych. (kk)