Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Grupa Me & My Friends. grupa me & my friends. zespół:. jakub wolff, ceo grupy me & my friends katarzyna budzyń-pepłowska, cmo grupy me & my friends krzysztof wagner, cfo grupy me & my friends bartosz brażewicz-dosiółko, project management director janek pakuła, cto grupy me & my friends konrad boksa, key account manager jakub cendrowski, group creative director hanna kwiatkowska, project manager monika bednorz, project manager. najwięksi klienci:. tymbark, the ifab, żabka, microsoft, lot, adidas, toshiba. informacje dodatkowe:. jesteśmy agencją interaktywną, która od ponad 12 lat skutecznie buduje wizerunek marek. wiemy, jak łączyć wiedzę o zachowaniu konsumentów z nowoczesnymi technologiami. tworzone przez nas koncepcje to wynik kreatywnego podejścia do brandingu i gruntownie przemyślanej strategii. wierzymy, że „everything you can imagine is real”, dlatego w codziennej pracy stawiamy na innowacyjne pomysły i śmiałe projekty. jesteśmy grupą przyjaciół, których łączy bogate doświadczenie i zawodowa pasja. wiemy, że tylko zgrany zespół może podjąć największe wyzwania i im sprostać, dlatego stawiamy na dobre relacje. wspólnie pracowaliśmy już dla marek takich jak the ifab, agora sa, grupa maspex, grupa żywiec, kruk s.a. czy t-mobile banking services. wciąż szukamy nowych, zawodowych wyzwań. &<.
Grupa Me & My Friends
Zespół:
Jakub Wolff, CEO Grupy Me & My Friends
Katarzyna Budzyń-Pepłowska, CMO Grupy Me & My Friends
Krzysztof Wagner, CFO Grupy Me & My Friends
Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Project Management Director
Janek Pakuła, CTO Grupy Me & My Friends
Konrad Boksa, Key Account Manager
Jakub Cendrowski, Group Creative Director
Hanna Kwiatkowska, Project Manager
Monika Bednorz, Project Manager
Najwięksi klienci:
Tymbark, The IFAB, Żabka, Microsoft, LOT, Adidas, Toshiba
Informacje dodatkowe:
Jesteśmy agencją interaktywną, która od ponad 12 lat skutecznie buduje wizerunek marek.
Wiemy, jak łączyć wiedzę o zachowaniu konsumentów z nowoczesnymi technologiami. Tworzone przez nas koncepcje to wynik kreatywnego podejścia do brandingu i gruntownie przemyślanej strategii. Wierzymy, że „everything you can imagine is real”, dlatego w codziennej pracy stawiamy na innowacyjne pomysły i śmiałe projekty.
Jesteśmy grupą przyjaciół, których łączy bogate doświadczenie i zawodowa pasja. Wiemy, że tylko zgrany zespół może podjąć największe wyzwania i im sprostać, dlatego stawiamy na dobre relacje. Wspólnie pracowaliśmy już dla marek takich jak The IFAB, Agora SA, Grupa Maspex, Grupa Żywiec, Kruk S.A. czy T-Mobile Banking Services. Wciąż szukamy nowych, zawodowych wyzwań.
<