Point of View
ul. Piękna 18
Warszawa
Telefon: (022) 375 65 55, (022) 375 65 44
Obszar działalności:
Corporate identity
e-PR
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Zespół:
14 osób
Najwięksi klienci:
MOL Oil and Gas Company, PFIZER Corporation, COCA-COLA Poland, US STEEL Corporation, GE CAPITAL Bank S.A., COMPUTERLAND S.A., ADVENT INTERNATIONAL Poland, MILLENNIUM Bank S.A., ING BARING Private Equity Fund, JP MORGAN, RAIFFEISEN Bank Polska S.A., PKN ORLEN S.A., PGNiG S.A., SUN MICROSYSTEMS Poland, UNILEVER, UDV/DIAGEO, MEDICOVER, JANSSEN-CILAG, , PROKOM INVESTMENT , PZU S.A., PZU ŻYCIE S.A., POLKOMTEL S.A., PROKOM Software S.A., INTELIGO Financial Services Polska S.A., EASTBRIDGE, SEPHORA Polska, INNOVA CAPITAL, Bank PEKAO S.A., RAIFFEISEN Private Equity Fund, ELI LILLY Polska, SERVIER, , NESTLE Polska, TUiR WARTA S.A., AUTOSTRADA Wielkopolska S.A., PTE DOM S.A., MONSANTO/SEARL, FITCH Polska S.A., ORACLE Poland, MARCONI Communications Polska, AMBRA S.A., RESERVED (LPP S.A.), WOLA PARK, ROSSMANN, POLSKA RADA BIZNESU, POLSKI KOMITET OLIMPIJSKI, CHARYTATYWNY BAL DZIENNIKARZY, POLSKIE TOWARZYSTWO KARDIOLOGICZNE, WAKACYJNY FESTIWAL GWIAZD
Informacje dodatkowe:
usługi doradcze w zakresie kontaktów z opinią publiczną, mediami, partnerami biznesowymi, klientami oraz środowiskami opiniotwórczymi; tworzenie, utrwalanie, poprawianie wizerunku firm, marek i produktów; obsługa w sytuacjach kryzysowych; opracowywanie strategii pozycjonowania na rynku firm, marek i produktów.
<