Q&A Communications
Piekary 12/6
Poznań
Obszar działalności:
Internal PR/Komunikacja wew.
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Ocena działań PR
Zespół:
25 osób
Dane kapitałowe
kapitał polski
Najwięksi klienci:
Bacardi Martini Polska, Chata Polska, Cinema City Poland i IMAX, Farouk Systems Polska, IPLAY, Kompania Piwowarska/Tyskie, Krynica Zdrój/FRUGO, Lorenz Bahlsen Snack World, MobiJOY, ONE-2-ONE, PEPPERMINT, PEPPERMINT MEDICAL, Słodownia Stary Browar, STOMIL/MICHELIN, TEQUILAPolska, VOLVO AUTO POLSKA, DATA SOLUTIONS, SALES LINK, IBB Andersia Hotel, Spółdzielnia Mleczarska Ostrołęka, ICG Wdrożenia SAP, Redd’Madonet, The Lorenz Bahlsen Snack-World – chipsy Naturals, Lama Gold, Grupa PMT Marketing System, Polmos Białystok
Informacje dodatkowe:
Q&A Communications prowadzi obsługę całościową w zakresie PR-u korporacyjnego, jak i produktowego. Analizujemy, planujemy, wprowadzamy i kontrolujemy strategię komunikacji zapewniającą dotarcie z informacją do założonej grupy docelowej w określonym czasie i miejscu w oparciu o efekt synergii wykorzystywanych narzędzi (media relations, eventy, kampanie społeczne, CI, sponsoring, konferencje, seminaria, lobbying etc.) Dzięki temu możemy wspierać wprowadzanie nowych produktów, pozycjonować produkty i marki, budować zainteresowanie, kreować image, wpływać na określone grupy docelowe. Agencja oprócz całościowej obsługi marek i produktów realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej wspierające istniejące strategie komunikacji.
<