SIGMA International (Poland) Ltd Sp. z o.o.
ul. Olesińska 2
Warszawa
Telefon: +48 22 626 96 74, 22 628 24 04, 22 629 84 72
Obszar działalności:
Corporate identity
e-PR
Eventy
Media relations
Szkolenia
Zespół:
Tadeusz Jacewicz – właściciel i prezes agencji; Anna Małcużyńska – dyrektor agencji.
Dane kapitałowe
kapitał polski
Nagrody
2 nagrody IPRA Golden World Award i 1 Honourable Mention (2003 i 2005), SABRE Award dla najlepszej kampanii PR w Europie Środkowej i Wschodniej; tytuł „Agencji PR Dekady 1995-2005” przyznany przez Warsaw Business Journal, 4 Złote Spinacze ZFPR (2003 i 2005), dwukrotne zwycięstwo w dziennikarskim rankingu agencji PR miesięcznika „Impact”, regularnie w pierwszej trojce najbardziej podziwianych agencji PR konkursu „Impactor”.
Najwięksi klienci:
NOWE TECHNOLOGIE Amadeus, Commvault, Bonair, Cisco Systems, eBay, Microsoft, Navteq, Panasonic
TURYSTYKA Air France – KLM, Aqaba Special Economic Zone Authority, Bułgaria, Germanwings, Haslital Valley Tourism & Jungfrau Region, Lataj.pl, Lufthansa, Lufthansa City Center, Organizacja Turystyczna Stubai Tyrol, Samnaun Tourism Board, Turismo de Portugal, VisitBritain, Zurich Tourism
ZDROWIE Bayer, BIODERMA, Boehringer Ingelheim , Gedeon Richter, GlaxoSmithKline, Medicus, Mundipharma, Novartis, Q-MED
TSL Airbus, FedEx, Fiege, Wincanton
PRZEMYSŁ CEEP, ExxonMobil, Grupa LOTOS, Grupa Tauron, Shell
FMCG Dilmah, Eden, Heinz, Hortex Holding i Polski Ogród, Kompania Piwowarska, Mieszko, Procter&Gamble
INNE Biuro Kwiatowe Holandia, Indesit, PUMA, Stars for Europe
Informacje dodatkowe:
Opracowanie i realizacja całościowych strategii komunikacji, badanie wizerunku firm i organizacji, zarządzanie relacjami z mediami, doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej, doradztwo w zakresie relacji inwestorskich, opracowanie kampanii komunikacyjnych wspierających pierwotne oferty publiczne (IPO) i prywatyzację przedsiębiorstw państwowych, zarządzanie i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej, szkolenia medialne, public affairs, doradztwo i prowadzenie projektów z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, realizacja działań PR w Europie Środkowo-Wschodniej i w Unii Europejskiej.
<