Solski Communications
Pl. Stanisława Małachowskiego 2
Warszawa
Telefon: 22 24 28 600
Obszar działalności:
CSR
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs
Zespół:
32 konsultantów. Kierownictwo Ryszard Solski – Prezes Zarządu, szef zespołu Corporate & Financial, Jan Stożek – szef zespołu Technology, Sabina Figarska – szefowa zespołu Brand PR, Klaudia Mencina – szefowa zespołu Healthcare PR, Adam Kaliszewski – szef zespołu Digital
Dane kapitałowe
100% udziałów Ryszard Solski
Nagrody
2018
Diament Forbesa
2017
Diament Forbesa
Gazela Biznesu
Pierwsza w branży Gwiazda PR od ZFPR dla Ryszarda Solskiego
Nominacja Holmes Report do tytułu Eastern Europe Agency of The Year
2016
Srebrny Spinacz w konkursie ZFPR
2014
Ryszard Solski z nagrodą PRoton dla najlepszego zespołu/osoby w agencji PR
2013 – SABRE Certificate of Excellence
2012
Tytuł Agencji PR Roku w dorocznym konkursie Impactor – Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun & Bradstreet za 2011
2011
– Ryszard Solski – PRoton 2011 dla zespołu/osób w agencji PR
– 2 miejsce na liście najbardziej podziwianych agencji PR wkonkursie Impactor
2010
– Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun&Bradstreet – na liście Holmes Agency Card Report
– Ryszard Solski Managerem Roku miesięcznika Home & Market;
– jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor;
2009
– jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor
– Złoty Spinacz w kategorii PR produktowy dla marki Burger King
– kampania Dni Herbaty dla Dilmah w finale konkursu SABRE;
2008
– Ryszard Solski – nagroda PRoton dla zespołu/osoby w agencji PR
Najwięksi klienci:
Amadeus, Avaya, Bayer, Britax, CMC Markets, Colgate-Palmolive, FORTE, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan, Henkel, Lavazza, Lufthansa, Mastercard, Raytheon, Roca, Sanofi Pasteur, SMYK, UPS, Warimpex
<