United PR

0
170

United PR
ul. Pastewna 27a
Warszawa
Telefon: (022) 845 24 50; 601 260 619

Obszar działalności:

Media relations
Ocena działań PR
PR polityczny
Public affairs
Sponsoring

Zespół:

United PR Grabowski Zaborowska Spółkę Jawną tworzy zespół doświadczonych specjalistów. Konsultanci Agencji łączą unikalne umiejętności w zakresie różnych dziedzin. Wyróżnia ich znajomość procesów biznesowych, a także wiedza i doświadczenie w doradztwie oraz opracowywaniu i wdrażaniu efektywnych strategii komunikacyjnych. Pracowników United PR cechuje zrozumienie otoczenia biznesowego oraz funkcjonowania kluczowych sektorów gospodarki.
Struktura zespołu Agencji składa się z grup funkcyjnych, które pełnią kluczową rolę w zarządzaniu relacją z klientem. United PR mobilizuje optymalne zasoby do skutecznego budowania efektywnej współpracy. Konsultanci Agencji są szkoleni w zakresie zarządzania relacjami i są ekspertami w dziedzinie komunikacji specyficznej dla odpowiednich sektorów. United PR powołuje liderów projektu którzy są odpowiedzialni za realizację kontraktowych działań. Na poziomie wykonawczym wspierają ich współpracownicy i podwładni. W zakresie strategicznym nadzór nad nimi sprawują partnerzy Agencji.
Dane kapitałowe

kapitał polski
Nagrody

Złoty Spinacz
Nagrody Główne
2018 – 2 Złote Spinacze (Media Relations i Sport)
Klient Discovery/Eurosport
Kampania Eurosport 360 – Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018
2017 – 2 Złote Spinacze (Public Affairs i Lobbying, Medycyna i Zdrowie)
Klient Pracodawcy RP
Konsorcjum United PR i Be Communications
Kampania Choroba? Pracuję z nią!
2009
Klient Alior Bank SA
Kampania Największy od 30 lat debiut banku w Europie
2003
Klient Pokomtel SA
Kampania Wizjonerzy Poszukiwani!
Wyróżnienia
2010
Klient Wojskowa Akademia Techniczna
Kampania ‘’Wiedza-Ambicja-Technologia – program promocji uczelni”
2008
Klient Endemol, TV4
Kampania Big Brother 4.1 w Czwórce
2006
Klient Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej
Kampania Zdrowie Psychiczne – Wspólna Sprawa
2005
Klient Microsoft
Kampania Bezpieczny Komputer
2004
Klient Procter & Gamble
Kampania Podaruj Dzieciom Słońce
2004
Klient Volkswagen Bank
Kampania Volkswagen Bank Group Conference 2003
Stevie Award
Nagroda główna
2009
Agencja PR Roku w Europie
Wyróżnienia
2009
Kampania komunikacyjna roku w Europie
„Wyprzedź raka” – pierwsza ogólnopolska kampania budowania dotycząca profilaktyki raka jelita grubego
Alior Bank – największy od 30 lat debiut banku w Europie
European Excellence Awards
2008
Klient Alior Bank
Kampania Największy od 30 lat debiut banku w Europie
IPRA
Nagrody
2009
Klient Polska Fundacja Gastroentereologii
Kampania „Wyprzedź raka” – pierwsza ogólnopolska kampania budowania dotycząca profilaktyki raka jelita grubego
Wyróżnienia
2006
Klient Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej
Kampania Zdrowie psychiczne wspólna sprawa
2006
Klient Procter & Gamble
Kampania Ciesz się smacznym wybielaniem
2005
Klient Microsoft
Kampania Bezpieczny Komputer
SABRE
Wyróżnienia
2008
Klient Alior Bank
Kampania Launch największego start-up’u banku w Europe
2006
Klient Sikorsky Aircraft
Kampania Black Hawk ląduje w Polsce
2005
Klient Procter & Gamble
Kampania Ciesz się smacznym wybielaniem
2004
Klient Microsoft
Kampania Bezpieczny komputer

Najwięksi klienci:

Aboca, Alior Bank, Jacobs Douwe Egberts, Lagardere Duty Free, Panasonic, Stokke, Veolia

Informacje dodatkowe:

United PR Grabowski Zaborowska Spółka Jawna posiada bogate doświadczenie zdobyte w ramach kilkudziesięcioletniej działalności na rynku polskim. Bogaty dorobek United PR wspierają światowe standardy i doświadczenie. Od 2005 roku Agencja jest wyłącznym przedstawicielem wiodącej, międzynarodowej sieci Ketchum, która należy do holdingu firm komunikacji marketingowej Omnicom. Współpraca z międzynarodowym partnerem gwarantuje United PR dostęp do światowego know-how i szkoleń, a także umożliwia realizację ponadregionalnych projektów, opracowywanie zintegrowanych propozycji uwzględniających holistyczne podejście komunikacyjne oraz oferowanie nowych rozwiązań w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj