Polskie firmy przesłały w sumie 100 zgłoszeń, czyli o 15 więcej niż rok temu. Zwycięzców poznamy w trakcie festiwalu, który rozpoczyna się jutro.
86 z tych prac będzie walczyć o nagrodę w dwóch kategoriach: Single Channel i Multi Channel. Najwięcej zgłoszeń pochodzi od agencji Isobar (17) oraz 180heartbeats + Jung v. Matt i K2 (po 10). 8 projektów wpłynęło od agencji DDB&tribal, 6 od VML. Po 4 prace zgłosiły agencje: Communication Unlimited, Change, McCann Worldgroup i Young & Rubicam.
W konkursie wezmą także udział Havas Worldwide, Leo Burnett, Scholz & Friends (po 3 prace), Publicis, 2012, Lemon Sky (po 2 propozycje). Po jednym zgłoszeniu wpłynęło od agencji Lvov, MSLGroup, Polymus i Saatchi & Saatchi.
Gala, podczas której wręczone zostaną statuetki Golden Drum we wszystkich kategoriach, odbędzie się 16 października w słoweńskim Portorożu.
Partnerem tegorocznej edycji Golden Drum jest agencja MSLGROUP, która odpowiada za komunikację konkursu. (mw)