sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualności7 oznak, że jesteś specjalistą ds. PR

7 oznak, że jesteś specjalistą ds. PR

O cechach i zachowaniu, które świadczą, że dana osoba nadaje się na PR-owca pisze Arledge Powell na prdaily.com.

Jeśli rozpoznajesz siebie w poniższych 7 punktach, to branża PR jest dla Ciebie.

1. Jesteś graczem

Nic nie motywuje Cię bardziej niż perspektywa wygranej. Dzięki rywalizacji czujesz adrenalinę.

2. Sięgasz po więcej

Podwójne espresso nie jest Ci obce. Żyjesz i oddychasz kawą. Nie wyobrażasz sobie dnia i deadline’ów bez małej czarnej i cukru.

3. Czcisz Thomasa Edisona

Energia elektryczna jest Twoją siłą napędową. Dzień bez naładowanego smartfona, tableta czy laptopa – nie ma mowy. Spędzasz czas w kawiarniach, korzystając z gniazdek. Menu jest drugorzędne. Zresztą – kto ma czas na jedzenie?

4. Ludzie siedzący za Tobą w kinie nie darzą Cię sympatią

Niemożność sprawdzenia wiadomości i kanałów social media w 15-minutowych odstępach czasu to dla Ciebie katastrofa. Dwie godziny w kinie bez telefonu to zdecydowanie za dużo. Nigdy nie wiadomo, czy w tym czasie Twoja firma czy klient nie będą musiały radzić sobie z kryzysem.

5. Nigdy nie oglądasz i czytasz newsów tak po prostu

Patrzysz na to, co dzieje się na świecie, zawsze pamiętając o swojej firmie czy kliencie. Zastanawiasz się, jak mogą one stać się częścią toczącej się dyskusji.

6. Często zapominasz, jaki jest dzień

W Twojej pracy trwa nieustające szaleństwo – od momentu wejścia do biura, nawet podczas przerwy. Jeden dzień wydaje się natomiast stapiać z następnym. Zazwyczaj jednak wiesz, kiedy jest piątek popołudniu. Dlaczego? Wtedy właśnie wybuchają PR-owe kryzysy.

7. W szkole uważałeś, że matematyka nie jest Ci potrzebna. Teraz żałujesz

Nie fascynują Cię tabelki w Excelu. Co innego dane ukazujące zyski.

Lisa Arledge Powell – prezydent MediaSource, firmy public relations, specjalizującej się w brand journalismie. Artykuł powstał we współpracy z MediaSource. (ak)

Czytaj także:

Jakim typem PR-owca jesteś?

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj