Styczeń 2019 roku rozpoczął się w Clue PR awansami. Aleksandra Adrian została Head of Consumer Tech Practice, a Michał Kwietniewski – Head of Corporate Practice. Oboje poprzednio pełnili funkcję Senior Account Managerów. Ich nowe stanowiska są nowo utworzone.
Adrian i Kwietniewski będą koordynować pracę w swoich departamentach i realizować cele strategiczne firmy, wśród których Clue PR wymienia rozwój w obszarach PR-u korporacyjnego i technologicznego w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Adrian pracuje w branży od ośmiu lat. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym i technologicznym oraz kampaniach społecznych. Do Clue PR przeszła z Walk PR. Poprzednio odpowiadała m.in. za obsługę Grupy Adamed i prowadzenie kampanii społecznych. Pracowała także dla Prudential Polska, Honeywell i Sanofi. Kwietniewski z kolei ma dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji. Dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. Prowadził projekty dla międzynarodowych firm, takich jak Axis Communications, Alcatel-Lucent czy AstraZeneca, jak również dla instytucji publicznych, jak np. Komisja Europejska.
Oboje dołączyli do Clue PR na początku 2018 roku. (mp)