Andrzej Bargiel, który jako pierwszy zjechał na nartach z góry K2, nawiązał współpracę ambasadorską z Grupą Murapol. Działania z himalaistą są częścią strategii repozycjonującej markę dewelopera, który chce zbliżyć się do bardziej wymagających nabywców przy jednoczesnym oferowaniu mieszkań w segmencie „affordable premium”.
Umowa między Bargielem a Murapolem została podpisana na trzy lata, choć obie strony deklarują, że zależy im na długofalowej współpracy. Sportowiec weźmie udział w kampaniach reklamowych i wydarzeniach dewelopera, ten natomiast będzie jednym z głównych sponsorów trzech kolejnych wypraw wysokogórskich Bargiela.
Koncepcja nawiązania współpracy ze sportowcem została stworzona przez prezesa Murapolu. Za opracowanie strategii, planowanie i zakup mediów oraz prace kreatywne kampanii (spoty TV, reklamy prasowe, BTL, outdoor) odpowiada Grupa K2, którą wyłoniono w przetargu. Spory nacisk ma być położone na narzędzia online. Działania PR-owe koordynowane są wewnętrznie.
Grupami, do których chce dotrzeć Murapol, są młode osoby kupujące swoje pierwsze mieszkanie oraz rodzice szukający mieszkań dla siebie lub swoich dzieci.
„Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu – odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Widzimy w nim też odbicie naszych klientów, dla których nowy ambasador może stać się inspiracją” – komentuje współpracę Nikodem Iskra, prezes Murapolu. (mp)