„Świeżość w mistrzowskim wydaniu” – tak brzmi hasło kampanii Luksji, promującej nową linię żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men. Jej ambasadorem został sportowiec Michał Winiarski – siatkarz, Mistrz Świata oraz kapitan zwycięskiej drużyny.
Luksja działa od 25 lat, teraz poszerza swoje portfolio o linię produktów dla mężczyzn.
„Michał jest idealnym odzwierciedleniem naszej nowej linii. Tworząc nowe żele pod prysznic myśleliśmy o mężczyźnie dokładnie takim ja On – młodym, aktywnym, wysportowanym. Z badania, które przeprowadził dla nas Millward Brown wynika, że ponad połowa Polaków uważa Michała za wzór do naśladowania, a aż 72% postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie. Nie mogliśmy zatem wymarzyć sobie bardziej mistrzowskiego wsparcia dla naszej kampanii”– mówi Monika Modrzejewska, Brand Manager marki Luksja.
Wraz z początkiem marca bieżącego roku, rozpoczęła się sprzedaż nowej linii kosmetyków. Kampania wspierająca wprowadzenie produktu w mediach ogólnopolskich wystartuje natomiast w połowie kwietnia i zakłada pełen zakres działań marketingowych. (ak)