Marka 4F ruszyła z drugą fazą kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj”. Występujący w niej siatkarz, obecny trener Stéphane Antiga oraz model Adam Kraszewski pokazują własne motywacje do uprawiania sportu i tym samym zachęcają do podjęcia aktywności fizycznej.
W ramach kampanii powstały dwa filmy, które przedstawiają zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych, a każdy z nich ma inne powody, dla których podejmuje wysiłek fizyczny.
W pierwszej fazie kampanii ambasadorzy Adrianna Pałka, Tomasz Stańczyk i Marcin Zontek przekonywali do walki z wymówkami. Teraz 4F chce poznać powody, dla których ludzie decydują się na uprawianie sportu i tym samym inspirować innych. Marka zachęca do wysyłania zdjęć, pokazujących dlaczego, jak, gdzie i z kim się ćwiczy. Szczegóły tutaj.
Autorką zdjęć jest Sonja Mueller, współpracująca z takimi markami jak: Adidas i Nike, jak również BMW, Audi, Triumph czy Lloyds Bank. Opiekunem kreatywnym kampanii jest Mona Kinal, za startegie odpowiedzialna jest natomiast Anna Jaroszyńska, zaś za art direction – Piotr Matejkowski. Druga odsłona kampanii wizerunkowej 4F zakłada dzialania w internecie (na FB i innych największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino. Autorem landing page’a kampanii jest agencja ISOBAR, która zajmuje się również obsługą komunikacji online. Działania PR koordynowane są przez zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, który wspierają BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
4F to marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Jej właścicielem jest spółka OTCF. Od wielu lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim – w strojach 4F polska reprezentacja wystąpiła na Igrzyskach w Vancouver, Londynie i Soczi – oraz Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, a także Polskim Komitetem Paraolimpijskim. Na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie marka ubierze sportowców z Polski, Łotwy i Serbii.(ak)