Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
American Airlines promuje Kraków wódką. Władze miasta oburzone. władze krakowa na facebooku skrytykowały nowy spot american airlines, w którym miasto promowane jest wódką – informuje rmf24.pl. czytamy, że linie lotnicze chciały w ten sposób zachęcić amerykanów do odwiedzenia krakowa. jak podaje źródło, amerykańska firma opublikowała na youtubie spot promujący nowe połączenia lotnicze. w filmie występuje aktor, vasu raja, który za pomocą asmr (specjalnej techniki prezentowania dźwięków, wywołującej u słuchaczy uczucie spokoju i relaksu – przyp. red.) przedstawia skojarzenia z pięcioma europejskimi miastami: tel-awiwem, budapesztem, krakowem, pragą i casablanką. w promocyjnym wideo polskie miasto pokazane zostało jako to, w którym można napić się wódki razem z przyjacielem. spot nie spodobał się władzom krakowa, które na profilu miasta na facebooku opublikowały specjalne oświadczenie. „koncepcja promocji nowego połączenia lotniczego do krakowa, która znalazła swój wyraz w spocie american airlines absolutnie nie wpisuje się w politykę turystyczną i promocyjną krakowa, które jest postrzegane jako wyjątkowe miejsce unesco, przyciągające co roku licznych turystów, którzy w czasie swojego pobytu korzystają z bogatej oferty kulturalnej krakowa. (…) te fakty zostały pominięte przez specjalistów od reklamy tej linii lotniczej, którzy słabo przygotowali się do tego zadania, posługując się stereotypowymi wyobrażeniami o naszym kraju sprzed lat. bardziej jednak smuci niska ocena preferencji własnych klientów przez marketingowców american airlines. szkoda, że na takim potencjale projektowany jest rozwój tego przewoźnika” – czytamy we wpisie. źródło: facebook.com/wwwkrakowpl. z oburzeniem władz krakowa nie zgadzają się za to jego mieszkańcy, obserwatorzy profilu oraz jeden z portali historycznych. w komentarzach pod postem użytkownicy wskazują m.in., że wódka jest elementem polskiej kultury, a władze miasta są przewrażliwione i same budują negatywny wizerunek krakowa jako „zapatrzonego w siebie, przeczulonego na własnym punkcie, obrażalskiego prowincjonalnego miasteczka”. zauważono również, że film jest oparty na technice asmr, w której trudno byłoby pokazać inne zalety miasta. źródło: facebook.com/wwwkrakowpl. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – american airlines.
Władze Krakowa na Facebooku skrytykowały nowy spot American Airlines, w którym miasto promowane jest wódką – informuje rmf24.pl. Czytamy, że linie lotnicze chciały w ten sposób zachęcić Amerykanów do odwiedzenia Krakowa.
Jak podaje źródło, amerykańska firma opublikowała na YouTubie spot promujący nowe połączenia lotnicze. W filmie występuje aktor, Vasu Raja, który za pomocą ASMR (specjalnej techniki prezentowania dźwięków, wywołującej u słuchaczy uczucie spokoju i relaksu – przyp. red.) przedstawia skojarzenia z pięcioma europejskimi miastami: Tel-Awiwem, Budapesztem, Krakowem, Pragą i Casablanką. W promocyjnym wideo polskie miasto pokazane zostało jako to, w którym można napić się wódki razem z przyjacielem.
Spot nie spodobał się władzom Krakowa, które na profilu miasta na Facebooku opublikowały specjalne oświadczenie. „Koncepcja promocji nowego połączenia lotniczego do Krakowa, która znalazła swój wyraz w spocie American Airlines absolutnie nie wpisuje się w politykę turystyczną i promocyjną Krakowa, które jest postrzegane jako wyjątkowe miejsce UNESCO, przyciągające co roku licznych turystów, którzy w czasie swojego pobytu korzystają z bogatej oferty kulturalnej Krakowa. (…) Te fakty zostały pominięte przez specjalistów od reklamy tej linii lotniczej, którzy słabo przygotowali się do tego zadania, posługując się stereotypowymi wyobrażeniami o naszym kraju sprzed lat. Bardziej jednak smuci niska ocena preferencji własnych klientów przez marketingowców American Airlines. Szkoda, że na takim potencjale projektowany jest rozwój tego przewoźnika” – czytamy we wpisie.
Źródło: facebook.com/wwwKrakowPL
Z oburzeniem władz Krakowa nie zgadzają się za to jego mieszkańcy, obserwatorzy profilu oraz jeden z portali historycznych. W komentarzach pod postem użytkownicy wskazują m.in., że wódka jest elementem polskiej kultury, a władze miasta są przewrażliwione i same budują negatywny wizerunek Krakowa jako „zapatrzonego w siebie, przeczulonego na własnym punkcie, obrażalskiego prowincjonalnego miasteczka”. Zauważono również, że film jest oparty na technice ASMR, w której trudno byłoby pokazać inne zalety miasta.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
American Airlines promuje Kraków wódką. Władze miasta oburzone. władze krakowa na facebooku skrytykowały nowy spot american airlines, w którym miasto promowane jest wódką – informuje rmf24.pl. czytamy, że linie lotnicze chciały w ten sposób zachęcić amerykanów do odwiedzenia krakowa. jak podaje źródło, amerykańska firma opublikowała na youtubie spot promujący nowe połączenia lotnicze. w filmie występuje aktor, vasu raja, który za pomocą asmr (specjalnej techniki prezentowania dźwięków, wywołującej u słuchaczy uczucie spokoju i relaksu – przyp. red.) przedstawia skojarzenia z pięcioma europejskimi miastami: tel-awiwem, budapesztem, krakowem, pragą i casablanką. w promocyjnym wideo polskie miasto pokazane zostało jako to, w którym można napić się wódki razem z przyjacielem. spot nie spodobał się władzom krakowa, które na profilu miasta na facebooku opublikowały specjalne oświadczenie. „koncepcja promocji nowego połączenia lotniczego do krakowa, która znalazła swój wyraz w spocie american airlines absolutnie nie wpisuje się w politykę turystyczną i promocyjną krakowa, które jest postrzegane jako wyjątkowe miejsce unesco, przyciągające co roku licznych turystów, którzy w czasie swojego pobytu korzystają z bogatej oferty kulturalnej krakowa. (…) te fakty zostały pominięte przez specjalistów od reklamy tej linii lotniczej, którzy słabo przygotowali się do tego zadania, posługując się stereotypowymi wyobrażeniami o naszym kraju sprzed lat. bardziej jednak smuci niska ocena preferencji własnych klientów przez marketingowców american airlines. szkoda, że na takim potencjale projektowany jest rozwój tego przewoźnika” – czytamy we wpisie. źródło: facebook.com/wwwkrakowpl. z oburzeniem władz krakowa nie zgadzają się za to jego mieszkańcy, obserwatorzy profilu oraz jeden z portali historycznych. w komentarzach pod postem użytkownicy wskazują m.in., że wódka jest elementem polskiej kultury, a władze miasta są przewrażliwione i same budują negatywny wizerunek krakowa jako „zapatrzonego w siebie, przeczulonego na własnym punkcie, obrażalskiego prowincjonalnego miasteczka”. zauważono również, że film jest oparty na technice asmr, w której trudno byłoby pokazać inne zalety miasta. źródło: facebook.com/wwwkrakowpl. (ak). zdjęcie główne: youtube.com – american airlines.